ενα λαθος

Πριν λίγες μερες βρισκομουνα στο γραφειο μου κ με ενημερωσαν οτι λειπουν καποια αρχεια απο καποιο δισκο.Προθυμη να βοηθησω μιας και που απουσιαζε και ο υπεύθυνος σκέφτηκα να χρησιμοποιησω ενα back up για να επαναφερω τα αρχεια.Εκει εγινε ενα λαθος και έκανα restore ολον τον δισκο με αποτελεσμα να πειραχτουν αρχεία από την βαση και να μην δουλευει.Χεστηκα κυριολεκτικα.Τωρα που μιλαω εχει λυθει το προβλημα αλλα εγινε και ενας πανικος ο οποιος μου εφερε στην επιφανεια πολλα πραγματα τα οποία αφήνουμε στην τυχη τους στο τμημα.Ευθυνομαι για το λαθος αλλα οχι για τα υπολοιπα το γεγονος οτι δεν περνουμε ολα τα αρχεια back up και τον τρπο με τον οποιο αυτο δουλευει και το γεγονος οτι δεν υπαρχει ενημερωση.ειμουν 2μερες με υποχρεωτικη αδεια την οποια την περασα στο λαπτοπ να βοηθω τον υπευθυνο και με πολυ αγχος οτι θα χασω την δουλεια μου.μετα εμαθα οτι την γλιτωσαμε και ελπιζω να ειναι αληθεια γιατι δεν μπορω να παρω ταμειο ανεργιας και δεν υπαρχουν δουλειεες οποτε αυτο το γεγονος θα μου προκαλουσε και αλλα ψυχολογικα προβληματα.
Το κακο και το οποιο μου δημιουργει αισθημα ανασφαλειας ειναι οτι δεν ειμουν σιγουρη για αυτο το restore και παρολα αυτα το εκανα.
πλεον θα ειμαι ακομα πιο τυπικη και οταν δεν ξερω ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΠΤ ΚΑΙ ΑΣ ΛΕΙΠΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΘΑ ΛΕΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΔΕΝ ΠΕΡΝΩ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΠΤ.ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΡΙΣΚΑ.Πρεπει να σοβαρευτω γιατι θα χασω την δουλεια μου απο μαλακια.

επισης πρεπει να αρχιζω να διαβαζω περισσοτερα πραγματα και ισως και καποια σεμιναρια να ητανε χρησιμα.
πρεπει να αλαλξει ολο αυτο και επισης οταν δεν εχω δουλεια να καθομαι και να διαβαζω να ψαχνω να ασχολουμαι οσο και να βαριεμαι με αυτον και μονο αυτον τροπο εξελιζομαι και νιωθω πιο χρησιμη.


πρεπει απλα να σοβαρευτω και ο τροπος που ακολουθηθηκε σαν τιμωρια θα βγει σε καλο γιατι θα πεισμωσω και δεν θα χρειαστει πλεον να γινει παλι αναλογη τιμωρια σε μενα.τελος.
το εχω παρει εγωιστικα.τελοςςςς.

για τα ευχαριστα εχω να πω οτι εχω χασει 2 κιλα απο την διαιτα και συνεχιζω ακαθεκτη.ειναι 4 μερες χωρις ατασταλιες και μαλιστα σημερα αγορασα και ενα τζην παντελονακι και φουλαρακι ομορφο και δωρα στα αδελφακια για να τους εχαριστω για την συμπαρασταση.

εδω κλεινω γιατι πρεπει να παρω το βραδυνο μου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ο δεκάλογος της Ελπινίκης

ΑΠΟΔΟΧΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ