για καλο

εδω και μερες εχουν γινει αλλαγες στον επαγγελματικο μου κοσμο.
Απο οτι αντιλαμβανομαι ειναι θετικες και ολα θα πανε καλα.
Τον τελευταιο μηνα ειμουνα πολυ πιεσμενη απο τοτε που εσκασε η ειδηση της αλλαγης και οπως παντα κυριαρχουσαν οι χειροτερες προβλεψεις.
ευτυχως ομως βγηκαν αναληθης μεχρι την στιγμη που γραφω και μετα απο 3 χρονια πλεον εχω ενα θετικο περιβαλλον εργασιας.
και το αντιμετωπιζω σωστα δινω οτι μπορω κ οσο μπορω δουλευω 10 ωρες την ημερα και μπορω να πω με σιγουρια οτι επιτελους νιωθω χρησιμη.
την στιγμη του αποχαιρετισμου ενιωσα ανακουφιση.μου βγηκε ενα χαμογελο που προσπαθησα να κρυψω γιατι ηταν η χαρα μου για την αλλαγη του κλιματος.
οποτε απο δευτερα θα εχω ηρεμια σιγα σιγα και θα γινομαι ολο και περισσοτερο χρησιμη.
ολα τα δακρυα και τις στεναχωριες ολα αυτα τα χρονια και ολες τις κοντρες τις κλεινω σε ενα συρταρι και τωρα επιτελους ανταμοιβομαι για την υπομονη μου.
δεν με πειραζει η δουλεια ουτε που δεν ειχα χρονο αυτες τις ημερες για να χαζεψω γιατι ειμουνα παραγωγικη.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ο δεκάλογος της Ελπινίκης

ΑΠΟΔΟΧΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ