εξορμηση.

5 ημερες ητανε τις χρειαζομουνα τοσο πολυ.ειμουνα σκατα λογω της διαρειξης στο σπιτι και ειχε κολλησει το μυαλο μου και δεν μπορουσα ερχοντουσαν συνεχεια στο μυαλο μου εκονες.μολις μπηκα στο πλοιο αλλαξα διαθεση τελειως ητανε ομορφη η μερα και ειχα πιασει κουβεντα με κατι καλα παιδακια κ ετσι περασαν οι ωρες.μολις φτακαμε βγηκαμε για ποτακι κ σε ειδα μπροστα μου κ ηθελα να φωναξω μαναρι μου.εισουν τοσο ζουζουνης αχχχχχ μανρακι.
παιζαμε κοιταζομασταν ντρεπομασταν επριεργα ητανε.
μου ειεπς θα τα πουμε σπιτι.αυτο ητανε.το πρωι σε εβλεπα κ μιλαγαμε κ το βραδυ περιμενα να σχολασεις να σε δωω.οταν εμφανιζοσουνα στο μαγαζι ποποπ τι χαρα ητανε αυτη.σαν παιδακι που του πηραν δωρο..εκει εκανα την κ σου πα οτι ντρεπομαι κ εκει καπως το πηρες αλλιως.νομιζεσ οτι ητανε χυλοπιττα αλλα ητανε ?οχιιι δεν ητανε.

ετσι το σαβαβτο τα ειπαμε μια χαρα κ εγω ολα οκ αλλα την κυριακη δεν μου μιλαγεσ ισως επειδη επαιζα με φιλους αδιαφορους τελειψ\ως δεν ξερω.

πιο πολυ μαρεσε ο τροπος που ερχοσουνα στο δωματιο μου κ ο τροπος που εφευγες κ ερχοσουνα παλι μαναρακι.η πιο ωραισ τιγμη ητανε η βολτα στο λιμανι.εκει εισουνα οπως παλια.μιλαγες χαμογελαγες.
δεν θα μπω σε αλλες λεπτομερειες απλα οπως καθε φορα εχω την αναγκη να σε δω κ ας εχουν περασει τεσσερεις μερες.
καλο καλοκαιρι.
μετα ηρθε η επιστροφη στα 10ωρα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ο δεκάλογος της Ελπινίκης

ΑΠΟΔΟΧΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ