Κυριακή στο σπιτι

Ολοι λένε οτι η κυριακη ειναι μια μερα ξεκουρασης και ηρεμίας αλλα δεν συνέβει το ίδιο και σε μενα.Σημερα Κυριακη μετα πό λίγη ώρα υπνου- υστερα απο εναν κλασσικο καυγα με την αδελφη μου με την οποια τυγχανει αν μοιραζομαστε τον ιδο χωρο- ξύπνησα με την συνηθισμενη φασαρια από το απεναντυ καφενειο.Για αυτούς Κυριακη σημαινει παρεα μαζεμένοι και μεριμνες κουβεντες για τα πολιτικα την μπαλα.
Στην προσπαθεια μου να φτιαξω καφε διαπιστωσα οτι λείπουν τα βασικα συνεργα.Μετα αραξα στην τηλεοραση κ ειδα πολλες εκπομπες με αδιαφορα θεματα.Στην βαρεμαρα μου επικοινωνησα με μια φιλη μου για να περασουμε μαζι το απογευμα η οποια δεν ανταποκρίθηκε.Ετσι ασχοληθηκα με το σπιτι κατι το οποιο όλο αποφευγα.
Ο χωρος του σπιτιου ειναι ελαχιστος για 4 ατομα.Δεν υπάρχει χώρος για ηρεμια για μοναξια αλλα κ για τα πραγματα μας.Η ντουλαπα ειναι μονιμως βομβαρδισμενη με παλια κ νεα ρουχα τσαλακωμενα κ σιδερωμενα βρομικα κ καθαρα.Ετσι αποφασισα να δωσω τελος σε αυτην την κατασταση.
κοιταγα ολο το σπιτι κ προσπαθουσα να ανακαλυψω επιπλεον χωρο για τα ρουχα μου.Δεν ειχα καθολου ορεξη για ολα αυτα ειναι το χειροτερο μου η τακτοποιηση αλλα το αναγκαιο κακο.Γενικα δεν εχω στη ζωη μου καθολου οργανωση δεν λειτουργω βαση προγραμματων κ κανονιζω τα παντα τελευταια στιγμη.
.Ολο αυτο δεν ξερω εαν ειναι επιλογη η εαν δεν μπορω να κανω κατι διαφορετικο καθως πολλες φορες εκνευριζομαι οταν περιμενω κατι η οταν δεν ειχα σκεφτει κατι να κανω.Το μονο σιγουρο ειναι οτι ειναι η πραγματικοτητα μου.
Θα πρεπει να μπει λιγη οργανωση η μαλλον καλυτερη διαχειριση του χρονου μου κ μεσα στις ασχολιες μου να ενταχθει κ ελαχιστος χρονος για το σπιτι.Η αληθεια ειναι οτι δεν υπαρχει κατι πιο ζεστο απο ενα καθαρο σπιτι κ τακτοποιημενο.
Θυμιζει την ζεστασια της μαμας.
Μετα απο μια κουραστικη μερα αυτο που μεχαλαρωνει ειναι μπανακι οι καθαρες μπιτζαμες κ η μυρωδια απο το μαλακτικο στα σεντονια.
Μπορει να μην εκανα πολλα πραγματα αυτο το σκ αλλα εκανα πραγματα που ειχα αφησει πισω μου.
Αυριο επιστρεφω στην καθημερινοτηταα της δουλειας κ επειδη εχω σκοπο οποως ειπα να οργανωθω εχω για πρωτη φορα βρει τι θα φορεσω το πρωι μια δουλεια που μου τρωει.

Τωρα κλεινω καθως ερχεται και σημερινος καυγας με την αδελφη μου καθως ειμαστε παγιδευμενοι σε εναν χωρο την ιδια χρονικη στιγμη κ θελουμε να κανουμε αντιθετα πραγματα (ο χωρος που λεγαμε)και προκαλειται συγχηση κ εκνευρισμος-τσακωμος.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ο δεκάλογος της Ελπινίκης

ΑΠΟΔΟΧΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ