Διεξοδοι

υπαρχουν πολυ διεξοδοι πολλες ασχολιες που μπορουν να μας αλλαξουν την διαθεση και να γεμισουν την ημερα μας με χαμογελα χαλαρωση εκτονωση.
Απο την ηλικια των 17 χρησιμοποιω λαθος διεξοδους η πιο σωστα μια νοστιμη διεξοδο εκτωνωσης την οποια χρησιμοποιω σε υπερβολικο βαθμο χωρις μετρο και ετσι μειωνεται ο βαθμος ικανοποιησης μου και με αυτον τον τροπο ξεσπαω στον εαυτο μου.
Παντα το κανω αυτο παντα ξεσπαω σε μενα δεν καταλαβαινω για ποτε προλαβαινω κ γεμιζω το στομαχι μου κ ασχετα φαγητα.Το μονο που ξερω ειναι οτι παω για νεο ατομικκο ρεκορ.
Το καταλαβαινω μονο οταν θελω να βγω εξω.οταν για να κλεισει το φερμουαρ θελει βοηθεια και απο αλλον οταν παω για ψωνια και εχω λευτα και θελω να σηκωσω τα μαγαζια και τελικα δεν παιρνω τπτ γιατι τπτ δεν μαρεσει πανου μου.ελεος.
Αυτη την εβδομαδα και συγκεκριμενα την Πεμπτη μου συνεβει κατι περιεργο μετα απο μια πολυ κουραστικη μερα στη δουλεια γεματη ενταση εκτωνωθηκα στον χωρο.
Αυτο ειναι διεξοδος.
Δεκα κιλα θελω να χασω ποσο δυσκολο ειναι να απαλλακτω απο αυτααα??
63 μερες μεχρι τα χριστουγεννα θα αλλαξω τους διεξοδους μου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ο δεκάλογος της Ελπινίκης

ΑΠΟΔΟΧΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ