Oικονομική κριση

Οταν υπάρχει μια δεδομενη κατασταση δυσάρεστη η οποια επηρεαζει τις ζωές όλων μας τότε αρχίζουν οι συζήτησεις στις παρέες στην τηλεόραση ,σε κάθε γωνία από καθέ ηλικία. Ολα αυτα χρειάζονται αλλά δεν μπορώ την "τρομοκρατία "των δημοσιογράφων" ,την πλύση εγκεφάλου,την εκμετάλευση των προισταμένων μου και γενίκα το βαρύ κλίμα πένθους. Δεν ξερω εαν ισχύουν και σε πίο βαθμό όλα αυτα αλλά ξερω ότι δεν θα το βαλω κατω. Δεν θα γλείψω κανεναν για να με κρατήσει στη δουλεία για λιγότερα από τα δίφραγγα που πέρνω δεν θα αφήσω την ζωή μου ετσι. Ισως μια απόλυση να μοιάζει το ιδανικό σενάριο στο μυαλό μου.Θα φύγω από την Αθήνα και θα εγκατασταθώ στο νησί.Θα αντικρύζω την φύση κάθε μερα θα εισπνέω καθαρό αέρα και την ηρεμία του μαγευτικού τοπίου.θΑ τρέφομαΙ με όλα τα καλούδια από τον κάμπο. Θα βλεπω την θαλασσα καθε μερα. ΑΧ κ να εβρισκα μα δουλιτσα στο νησι. Δεν ξέρω εάν μιλαώ εκ του ασφαλους.Ολα αυτα μοιαζουν ιδανικά για μενα καθώς δεν εχω υποχρεώσεις κ δεν καταννοώ γιατί να ζω στον πανικό στον συμβιβασμό. Επιβάλεται η αλλαγή της ποιοτητας της ζωης μου. Θεωρώ οτι μετά απο κάποια δυσάρεστη τροπη ερχεται παντα κατι πολύ καλο,και το αναμένω. Μεχρι τοτε μαζευω καποια λευτα για την αλλαγη.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ο δεκάλογος της Ελπινίκης

ΑΠΟΔΟΧΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ