Αλλαγη Στασης



Προχτες γυρνοντας απο χορο ειχαν μαζευτει στο σπιτι και βλεπανε τα αδελφακια βιντεοκασετες απο τα παλια.Στα πολυ πολυ νιατα.Βλεπω αλαλγη στο προσωπο με περισσοτερα κιλα και περιεργα ρουχα.Παιδακια με αλλα λογια.Αλλα παντα μαζι.Τα αδελφακια.
Συγκινηθηκα με οσα θυμηθηκα στιγμες που τις θυμομουνα αμυδρα.
10 χρονια μετα νιωθω οτι ειμαι πιο ωρημη αλλα με περισσοτερο αγχος με λιγα λιγοτερα κιλα και αλλαγη προς το καλυτερο στα στυλ.
Αυτο που μενει ειναι μια αλλαγη στη ζωη μου δηλαδη στην καθημερινοτητα μου.
Θελω να αλλαξω την ποιοτητα της ζωης μου.Θελω να κοψω το τσιγαρο να αποκτησω ενεργεια και διαθεση για αλλα πραγματα.
Επισης θελω να χαασω επιτελους να χασω τα 10 κιλα και να μαθω μπαλετο.Ζηλευω οσες κοπελες εχουν γυμνασμενο σωμα αλλα και την ευλιγησια των κινησεων.Εγω ανεβαινω σκαλες και τα παιζω.Πρεπει να εκτονονομαι με γυμναστικη οπως ο χορος ισως το τενις.
Κατι ενδιαφερον ομαδικο και γεματο ενεργεια.
Ολα θα γινουν ομως.Θα βαλω τα δυνατα μου.
Ιδη μετα απο ενα περιστατικο στη δουλεια μου αλαλξα σταση και πλεον ειμαι ηρεμη εκει μεσα.Δεν σκαω τα βρισκω με οσους συνεργαζομαι και μεχρι εκει που θελουν δινω.Μπορει να καθομαι και να ξινομαι αφου δεν εχω κατι αλλο να κανω?Τι θα κανω εγω θα σκασω?Για ποιο λογο να αγχωνομαι να τσακονομαι και να μου την λενε και απο πανω?
Ε οχιιιιι.Εχω και αλαλ πραγματα που με απασχολουν.
κοινως χ.............

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ο δεκάλογος της Ελπινίκης

ΑΠΟΔΟΧΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ