ΑΠΟΡΩ


Ειναι στιγμες δεν ξερω εαν σας εχει τυχει που εννω περναμε ομορφα και χαλαρα αποφασιζουμε να κανουμε μια βολτα για μια μπυρα σε κατι διαφορετικο πιο εντονο και το οποιο γνωριζουμε οτι απο πριν δεν θα περασουμε καλα.
Αυτο εκανα και εγω το Σαββατο εννω απολαμβανα με την αδελφη μου μια παρτιδα σκραμπλ μεε πολυ γελιο ενα τηλεφωνημα μιας φιλης με εκανε να σηκωθω να ντυθω και να παω σε ενα κλαμπ που δεν ηξερα με ενα σωρο ανθρωπους που δεν γνωρισα και καποιους ακομα και σημερα μια μερα μετα δεν γνωριζω ακομα.
Το μαγαζι η μουσικη ολα ομορφα κατευθηνθηκαμε σε ενα τραπεζι εννω ειχα μαζι μου 20 ευρω πηραμε μπουκαλι ,δεν μας ρωτησε κανεις εαν θελουμε ουισκι δεν μας συστησαν καποιους απο την παρεα και δεν μιλησα με κανεναν πανω απο 5 λεπτα.
Η φιλη μου στο καναπε κλασσικη ξενερωτη ο φιλος της να την φυλαει συνεχεια και οι φιλοι του γυρισμενοι πλατη να κοιτανε τους πισινους απο οσες γκομενες ειχε το μαγαζι και να κανουν διαφορα σχολια απο αυτα που δεν θελω ποτε να ακουσω.
Εγω καθομουνα μονη μου και τραγουδαγα.Στα χαιλ λαιτ της βραδυας ηταν οι επισκεψεις στην τουαλετα οπου περναγαμε μπροστα απο ωραιος αντρες και ανοιγε το ματι μας και επειδη ειχε ξεκολλησει ο φιλος της απο το στομα της και μπορουσαμε να μιλησουμε.
μαρεσανε μπολλα παιδια εκει και η μεγαλυτερη ανακουφιση ητανε οταν μου παν να φυγουμε.

Αδιαφοροι ανθρωποι με τελειως διαφορετικη σκεψη απο εμενα τοσο πολυ που τους θεωρω αδιαφορους και ετσι απορω γιατι πηγα??
δεν ξερωωωω αλλα ξερω οτι δεν θα το ξανακανω
οχι ετσι

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ο δεκάλογος της Ελπινίκης

ΑΠΟΔΟΧΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ