μονη


Ειναι αληθεια το οτι δεν εχω συντροφο μου προκαλει καποια μικρη καταθλιψη καθως αναρωτιεμαι γιατι τι εχω.
Ετσι ξεκινησε και η μερα μου προχτες οταν η αδελφη μου μου ειπε "θα μεινουμε μονοι μας"
Αλλα μετα βλεπω και τα ζευγαρια γυρω μου και λεω καλυτερα ετσι απο το να ζω κατι το οποιο με κουραζει και δεν μου προσφερει παρα μονο ενα χαπι στη μοναξια το βραδυ.
Δεν ξερω εαν ειμαι εγω λαθος οι αυτοι αλλα δεν μπορεις να εισαι με οποιον ανθρωπο δηλωσει ενδιαφερον χωρις να μην σε ενδιαφερει.
Ξερω τι θα πειτε οτι θελει χρονο κατι για να ευδοκιμασει ετσι εκανε και μια φιλη καλη η οποια 9 χρονια διατηρουσε σχεση η οποια απο την αρχη ηταν πληξη.Και ετσι περασε τα καλυτερα χρονια με γονεις συγγενεις του φιλου της με μιζερια και πλησιαζει τα 30 και δεν εχει ερωτευτει ποτε.
Με εμενα τι πηγε στραβα?
λαθος επιλογες σε λαθος ανρωπους και λαθος αξιολογησεις.πιεζα μια κατασταση η οποια ηταν καταδικασμενη επειδη ηθελα να ητανε αλλιως.γιατι αυτο ηθελα.
σκεφτομαι οτι θα ερθει ο ερωτας γιατι μου αξιζει και ειμι πιο ετοιμη απο ποτε να τον γευτω.....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ο δεκάλογος της Ελπινίκης

ΑΠΟΔΟΧΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ