Χριστούγεννα


Καλα Χριστουγεννα να εχουμε.Σημερα μετα απο 6 βαρετες ωρες στην δουλεια γυρισα σπιτακι με τους δικους μου και βλεπαμε τηλεοραση.
Ολες αυτες τις ημερες εξακολουθει να με απασχολει αυτο το οχι και δεν καταλαβαινω γιατι μενω εκει αφου ολοι κανουν την ζωη τους.ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΑΦΗΝΩ ΕΤΣΙ??
πρεπει να χαρίζω χαμπογελα στους στοχους μου και στα θελω και στα νεα ομορφα πραγματα που ανυπομονω να ερθουν.Εαν ομως εχω το μυαλο μου στο οχι δεν θα τα δω δεν θα τα ζησω δεν θα τα γευτω.
ΟΛη η προσοχη στην νικη ,σςε μενα.ουτε στιγμη δεν θα σκας για τπτ απλα θα βαζεις στοχους.
ΧΑΜΟΓΕΛΑ θελω και ολη την ενεργεια μου σε αυτα που περιμενω.
Επισης αυτες τις ημερες εχουν ερθει οι φιλες μου και να σου πω την αληθεια εκνευριστικα στην αρχη γιατι εννω μου ειχαν πει οτι θα ερθουν στης 20 δεν μου εστειλαν μηνυμα οτι αυριο ερχομαστε οπως συνηθως αλλα εστειλα εγω και μου λενε ηρθαμε το μεσημερι.
Μετα ειναι οτι δεν εχω τπτ να τους πω.ννοωντας οτι δενε χω γκομενο.Χτες βεβαια η συζητηση ηταν πολυ ωραια.λεγαμε για τις κρισεις και για οσα παθαινει η ευτυχια και εγω.
σημερα σπιτακι δεν εχουν ερθει με ορεξη να βγουμε εκτος απο ενα καφε που μου ειπανε να παμε νωρις.ε με τπτ.
Απο την αλλη ο καθενας εχει την ζωη του και αυτο πρεπει να κανω και εγω και παραλληλα να εχω και τις παρεες μου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ο δεκάλογος της Ελπινίκης

ΑΠΟΔΟΧΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ