συμπεριφορα

καθομαι και σκεφτομαι την συμπεριφορα που θα πρεπει να εχω.
απο την μια λεω να κανω οσα κανω και οσον αφορα τα μεγαλα project να λεω θα ενημερωσω τον νικο και θα σας ενημερωσω προκειμνου να μην λαμβανω project χωρις την συμφωνη γνωμη του.απο την αλλη λεω να δω πως θα ειναι η να πιασω μια συζητηση μαζι του για να ειμαστε οκ.
το βασικο ειναι οτι πρεπει να φαινομαστε και οι δυο η καλυτερα πρεπει να φαινομαστε σαν ενα.
δεν ξερω τι να κανω εχω φρικαρει με τον προηγουμενο και φοβαμαι δεν ξερω να φερθω.
τι να κανω δεν ξερωω.
θα μου ερθει αυθορμητα ελπιζω.
το καλο ειναι οτι μολι γνωριστηκαμε μου ειπε οτι ειμαστε συνεργατες.
ενα αλλο καλο ειναι οτι σημειωνουμε σε εναν πινακα ολες τις εκρεμμοτητες οποτε θα μπορουμε να πρατουμε.
θελω πολυ πολυ να ηρεμησουν τα πνευματα κ νιθω οτι θα γινει και θελω να ειμαι σωστη απεναντυ του.
επισης δεν θελω να μου παρει τον αερα.λεω να του μιλησω και να του πω τι?να αρχισω να κακολογω εναν ανθρωπο που εχει φυγει.?τι εντυπωση δινω???

ολα καλα θΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑΑΑΑΑ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ο δεκάλογος της Ελπινίκης

ΑΠΟΔΟΧΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ