που θα παει αυτο

εννω ολα δειχνουν να πανε καλα ολη η πιεση και η προσπαθεια μου εξωτερικευεται σε αγχος τρελο.να προλαβω να τα κανω ολα.
αυτο που χρειαζομαι ειναι ηρεμια θα παρει καιρο μεχρι να στρωθει η δουλεια και εγω πρεπει να βρω μια αλλη ασχολια για να ξεχνιεμαι και να μην σκεφτομαι την δουλεια ολη μερα.
αποφασισα λοιπον να φτιαξω το δωματιακι μου που το εχω αφησει και επισης να βρω και ιδεες για να φτιαξω και το μπαλκονακι μου.θα παρω προσφορες για βαψιμο αυτο ειναι το πρωτο βημα και θα μαζευω σιγα σιγα τα πραγματα θα παρω ξυλουργο για την ντουλαπα και να το κανω ομορφο.να αλλαξω τις κουρτινες να ειναι πιο ζεστος ο χωρος και πιο ωραιος για μενα.
χτες βγηκα και ειπια κ με επιασε το κεφαλι μου..2 φορα.παραπαταγα και τωρα νυσταζω γιατι δεν κοιμηθηκα πολυ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ο δεκάλογος της Ελπινίκης

ΑΠΟΔΟΧΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ