Συμβαινουν και αυτα

εχω φριακρει και μονο στην σκεωη οτι ενα ολοκληρο σκ θα ειμαι μονη μου.ο μεγαλυτερος φοβος ειναι στο σπιτι.
και σιγα πως κανω ετσι με την κουραση που εχω θα δω λιγη τηλεοραση και θα κοιμηθω και μετα θα ξυπνησω θα παω για μπανακι.
σημερα ωψνισα 2 φορεματακια ετσι για αλλαγη διαθεσης.συνολο 55 καλο εε
εννω μενουν 2 βδομαδες για τις διακοπες θελω να βρω εναν γκομενο να του μιλαω να ειμαι μονη μου τα βραδυα.
φρικαρω σε οποιαδηποτε σκεψη.
ακομα και για τις διακοπες.
ολα αυτα ειναι φυσικα στο μυαλο μου και ολα θα αλαλξουνε μολις ξαπλωσω και ηρεμησω και κοολαρω.αμε
ασε που αυριο θα ερθει η ελενη οποτε δεν θα ειμαι μοναχουλα.τραλαλαλλαλαλαλαλαλαλαλα.θα δω τα σηριαλ να γελασω και υπνος τραλαλλαλαλ.

σημερα δοκιμασα μαγιο τραγικο δεν εχω τιποτα αλλο να δηλωσω

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ο δεκάλογος της Ελπινίκης

ΑΠΟΔΟΧΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ