αλλο ενα σκ που δεν εκανα τπτ δεν ειδα κανεναν ουτε για ενα καφε οχι οτι το επιδιωξα βεβαια.
δεν σκεφτομαι τι θελω εγω με πιανει ενας πονος κ λεω ας κατσω σπιτι μου λεει καποιος οχι κ το περνω πατριωτικα οχι επειδη δεν μπορει επειδη πρεπει να βρω τι να κανω.
οποτε θα κανω κ εγω οτι θελω .θελω να φτιαξω το δωματιο να παρω μεταφορικο κ τον αερα του βεβαια να μην εξαρτιεμαι απο κανεναν κ θελω να παρω διπλωμα web design na kano tenis k xoro na adunatiso kiallo k episis θα ηθελα να δουλευω να κανω και αλλα πραγματα εκει.

που να βρω ενα φιλαρακι να μου πει πως μαγαπαει στα αληθεια

δεν την βρισκω την ακρη και πες μου τι να κανω

εχω γεμισει με καπνο το δωματιο επανω και ο χρονος μου γελαει σαν μωρο.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ο δεκάλογος της Ελπινίκης

ΑΠΟΔΟΧΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ