Aνακατεύθυνση

Φτάσαμε αισίος τα δυο χρόνια του προσωπικού μου μπλόγκ και χθές είπα να αρχίσω να ξεδιαλύνω τις σκέψεις μου.Εκάτσα λοιπόν και διάβασα όσα με απασχολούσαν ολο το διάστημα και τα κατέγραψε σε τίτλους με στόχο να δω εάν έχει αλλαξει κάτι απο αυτά μέσα στο δύο χρόνια.
Υπάρχουν αλλαγές όπως το ότι έχω αδυνατίσει πία αν και ταλαιπωρούμε με 4 κιλάκια που θέλω να χάσω ότι η αλλαγή του κλίματος στην δουλειά μου είναι ριζική και πολύ ελπιδοφόρα.
Οσον αφορά για το δωμάτιο μου κατάφερα και το εφτιαξα,Αγόρασα κρεββατάρα στρώμα το έβαψα όπως ήθελα του έβαλα όμορφες κουρίνες και έχει γίνει πλέον χώρος δικό μου.Αλλαγές κάναμε και στο σπίτι οι οποίες και θα συνεχίζονται σιγά σιγά και όσο υπάρχουν λευτάκια.
Χορό κάνω και μαρέσει πολύ.Με ηρεμεί και με κουράζει.
Σε προσωπικό επίπεδο είμαι μόνη μου παρόλο ότι έκανα κάποιες προσπάθειες οι οποίες δεν ευδοκίμησαν αλλά εγω το πάλεψα όσο ήταν αυτό εφικτό.
Επίσης έχω μία απορία εάν μαρέσει η ακαταστασία εάν ειναι δηλ επιλογή μου ή απλά δεν μπορώ να ασχοληθώ και με αυτό.
Οσο για την αυτοκριτική μου είναι θέματα σοβαρα αλλά και εύκολα φτιάχνουν.
Το τοι κρύβομαι πίσω από ενα ψεύτικο "ιδανικό" προφίλ που έχω φτιάξει για τον εαυτό μου και πλέον δεν ξέρω πως να αντιδράσω σε οτιδήποτε είμαι σαν μηχανή.Ετσι κρύβω το εγω μου τα θέλω μου τις επιλογές μουτα λάθη μου και χάνω την επικοινωνία μου και το δεσιμο με τον κόσμο γιατι θεωρώ οτι θα πρέπει να αντιδρώ με σγκεκριμένο μοντελοποιημένο τρόπο και να μην αισθάνομαι και να μην μοιράζομαι και να απομακρύνομαι απο εμένα.
Ενα άλλο θέμα είναι οτι κολλάω στο τι έγινε και την ανάλυση χωρίς λόγο ενώ θα έπρεπ να λεω ΕΓΙΝΕ.
Θα πρέπει την προσοχή μου να αποσπάει εγω και όχι άλλα θέματα όσο εγωιστικό και εάν ακούγεται.Να μην καθησυχάζομαι αλλά να προσπαθώ.Αυτό να κάνω.
Οργανωση

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ο δεκάλογος της Ελπινίκης

ΑΠΟΔΟΧΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ